menu
16 °C

Rezerwuj bezpośrednio i otrzymaj BON o wartości 50zł do wykorzystania w naszych restauracjach + RABAT 10% z Kodem Promocyjnym KOSSAK

przyjazd:
25
Wrz 2023
wyjazd:
26
Wrz 2023
Sprawdź dostępność

Baza wiedzy

Sale konferencyjne Kraków - jak znaleźć idealną na tle dziesiątek hoteli?

Idealna sala konferencyjna to... no właśnie, jaka sala? Jest tylko jedna poprawna odpowiedź: taka, która spełni wszystkie (lub większość) oczekiwania organizatora i uczestników. Sala konferencyjna idealna dla firmy X będzie niezbyt dobrym wyborem dla firmy Y, a ta doskonała dla Y nie spodoba się firmie Z. Skąd zatem wiedzieć jak znaleźć tą jedyną?

zobacz szczegóły
Ustawienie sali konferencyjnej - jak rozplanować miejsca? Case study na przykładzie 70 osobowego wydarzenia

Ustawienie sali konferencyjnej może mieć ogromny wpływ na przebieg i odbiór wydarzenia. Przekonał się o tym nasz niedawny klient z branży winiarskiej, gdzie w czasie spotkania nie odbyła się tylko prezentacja produktu, ale i degustacja.

zobacz szczegóły
Międzynarodowa konferencja hybrydowa - jak ją zorganizować? Case study na przykładzie 45-osobowego wydarzenia

Konferencje firmowe to stały element dobrze funkcjonującego przedsiębiorstwa. Regularne spotkania pozwalają na monitorowanie funkcjonowania firmy i reagowanie na aktualne zmiany i potrzeby.

zobacz szczegóły
Spotkanie biznesowe - jak się ubrać?

Każda oficjalna okazja, wyjście służbowe czy spotkanie biznesowe generuje w nas stres. Głównie dlatego, że zastanawiamy się w co właściwie się ubrać, aby wyglądać dobrze. Jednak co to właściwie znaczy "dobrze"? Przyjmiemy dzisiaj, że "dobrze" to zgodnie z zasadami, etykietą i odgórnie przyjętymi normami, ale też odpowiednio do okazji i stopnia formalności.

zobacz szczegóły
Jak rozreklamować event firmowy?

Chcesz zorganizować event firmowy i zależy Ci, aby dotrzeć do jak największej ilości pracowników, ale i potencjalnych klientów? Zależy Ci na stopniowym budowaniu zainteresowania eventem i skutecznym zachęcaniu uczestników do aktywnego zaangażowania w jego przebieg? Przygotowaliśmy dla Ciebie praktyczny poradnik! Podpowiemy Ci jak zaplanować reklamę eventu firmowego, jak zdobyć partnerów biznesowych i jak sprawić, że Twoje wydarzenie będzie głośne w branży.

zobacz szczegóły
Organizacja spotkań biznesowych - jak zrobić to dobrze? Case study na przykładzie branży rachunkowej

Spotkania biznesowe mogą mieć różne formy: konferencje, szkolenia, zebrania, prezentacje czy rozmowy w niewielkim gronie. Niezależnie od rodzaju spotkania, należy pamiętać, że jego odpowiednie przygotowanie znacząco może wpłynąć na efekt.

zobacz szczegóły
Organizacja konferencji w hotelu - jak połączyć ją z uroczystą kolacją, zwiedzaniem miasta i noclegiem? Case study na przykładzie firmy z branży produkcyjnej

Organizacja konferencji z noclegiem i w połączeniu ze zwiedzaniem miasta? Dla nas to nic prostszego! Sprawdź, jak przygotowaliśmy biznesowe wydarzenie dla firmy z branży produkcyjnej. 

zobacz szczegóły
Jak zorganizować konferencję hybrydową? Case study na przykładzie firmy z branży technologicznej

Konferencje hybrydowe to coś pomiędzy konferencją tradycyjną a konferencją online. Wydarzenie niezwykle istotne dla firm o randze międzynarodowej. W organizacji tego typu eventów niezwykle istotne stają się aspekty techniczne i wzorowe połączenie z siecią. Sprawdź jak zmierzyliśmy się z tym wyzwaniem organizując właśnie konferencję hybrydową dla firmy z branży technologicznej. 

zobacz szczegóły
Narzędzia ułatwiające publikację postów w social media

Przedstawiamy wam kilka narzędzi, które powinny ułatwić pracę przy publikacji treści w social mediach.

zobacz szczegóły
Na co zwrócic uwagę przed wysłaniem newslettera

Jak możemy wykorzystać potencjał newslettera i nie zepsuć wysyłki.

zobacz szczegóły
Jak wzmocnić relację z klientem?

Relację z klientem towrzymy od pierwszego spotkania z naszą firmą - dlatego niezwykle ważne są dwie rzeczy - profesjonalizm i indywidualne podejście do klienta. 

zobacz szczegóły
8 sposobów na odstresowanie się

Poznaj skuteczne sposoby na pozycie się stresu.

zobacz szczegóły
6 rzeczy, które ludzie sukcesu robią w piątek po południu

Jak efektywnie zakończyć tydzień pracy? Jak robią to ludzie sukcesu?

zobacz szczegóły
Biznesowy savoir vivre’u

Savoir vivre kojarzy nam się przede wszystkim z etykietą zachowania przy stole , jednak jest to pojęcie dużo szersze  i my dzisiaj w naszym artykule skupimy się na umiejętnościach radzenia sobie w sytuacjach biznesowych. Ich znajomość jest dzisiaj niezbędna dla każdego managera . 

zobacz szczegóły
Jak prowadzić spotkanie biznesowe?

Prowadzenie spotkania biznesowego to nie lada wyzwanie. Sprawdź jakiej etykiety się trzymać i czego nie robić, aby jak najlepiej wypaść. 

zobacz szczegóły
Jakie zasady obowiązują przy szwedzkim stole.

8  zasad , których stosowanie uchroni nas od popełnienia towarzyskiego faux pas. 

zobacz szczegóły
Media społecznościowe w organizacji eventów- Instagram

Jak Instagram Stories może pomóc podczas eventu?

zobacz szczegóły
Jak ubrać się na konferencję

Jak się ubrać na konferencję ? Takie pytanie każdy z nas zadaje sobie przed nadchodzącą konferencją...

zobacz szczegóły
Jak spotkania biznesowe organizują największe firmy na świecie?

Każda firma inaczej organizuje spotkania biznesowe, jednakże są uniwersalne zasady, które cechują firmową sesję. 

zobacz szczegóły
Konferencja hybrydowa - czym jest i jak ją zorganizować?

Wydarzenia hybrydowe to jedna z najpopularnijeszych form spotkań w świecie biznesu. Sprawdź, co należy wziąć pod uwagę przy organizacji tego typu wydarzeń. 

zobacz szczegóły
Jak skutecznie wykorzystywać media społecznościowe przy organizacji konferencji?

Social Media są nieodłącznym elementem życia każdego z nas. Warto wiedzieć jak moga one pomóc przy organizacji konferencji.

zobacz szczegóły
Jak skutecznie zaprosić eksperta na konferencję?

Zapraszanie ekspertów na konferencję, powierzając im rolę prelegentów, jest zadaniem trudnym i często wymagającym cierpliwości i sporego nakładu pracy.

zobacz szczegóły
Narzędzia wspomagające organizację pracy przy konferencji

W jaki sposób najnowsze aplikacje oraz systemy ułatwiają pracę przy konferencji dowiecie się w poniższsym artykule.

zobacz szczegóły
Organizacja konferencji firmowych - o czym należy pamiętać?

Jak wygląda harmonogram zadań, które należy wykonać przez konferencją? Wszystkiego dowiecie się w poniższym artykule.

zobacz szczegóły
Skuteczne emailowe zaproszenie na konferencję

Jak formuować zaproszenia mailowe aby odbiorca je przeczytał i pojawił się na evencie ?

zobacz szczegóły
4 wskazówki ułatwiające komunikację zespołu eventowego

Czas, w którym odbywa się konferencja, czy inne wydarzenia, można porównać z działaniem kryzysowym. Wszystko dzieje się dość szybko, zależy od wielu osób, a każde niedopatrzenie może pociągnąć za sobą duże problemy. Większość organizatorów ma tego świadomość i dbają o to, by wszystkie osoby z odpowiednim wyprzedzeniem znały swoje role i zadania. Mimo to często pomijają drobne działania, które mogą znacznie ułatwić komunikację podczas samego wydarzenia.

zobacz szczegóły
Unikalne walory miejsca, które zwiększą popularność konferencji.

„Nie samą pracą żyje człowiek” – w powyższym kontekście ta maksyma sprawdza się bardzo dobrze. Poza pracą, w czasie wydarzeń biznesowych, warto zaproponować coś więcej – z pewnością przełoży się to na pozytywny wizerunek eventu i jego sukces.

zobacz szczegóły
8 czynników decydujących o biznesowej marce miasta.

O sukcesie konferencji biznesowej zawsze decyduje wiele aspektów. Warto zastanowić się, jakie skojarzenia nasuwają się w związku z dokonywaniem kolejnych wyborów. Jednym z nich jest właśnie wybór miasta organizacji eventu. Wybór ważny, bo determinujący wiele kolejnych decyzji związanych z realizacją wydarzenia.

zobacz szczegóły
Ambasador konferencji jako ważne narzędzie promocji wydarzenia

Jakie zadania spoczywają na ambasadorach marki i jakie koszyści mogą z tego wyniknąć ?

zobacz szczegóły
Jak aktywizować publiczność wydarzenia biznesowego?

Na przestrzeni ostatnich lat model spotkań biznesowych bardzo się zmienił. Środek ciężkości, wcześniej, tradycyjnie oparty o scenę i występujących na niej prelegentów, przeniósl się na publiczność. 

zobacz szczegóły
Pakiety sprzedażowe na konferecję

Jakie korzyści możemy osiągnąć poprzez dobrze skonstuowane pakiety sprzedażowe na konferencje.

zobacz szczegóły
Jak stworzyć ofertę współpracy, która skutecznie zainteresuje sponsora ?

Pozyskiwanie środków od sponsorów na konferencje nie jest zadaniem łatwym. Poniżej dowiecie się jak się do tego przygotować. 

zobacz szczegóły
Konferencja prasowa, która przyniesie sukces medialny

Kluczem do zorganizowania udanej konferencji prasowej jest ciekawy temat. 

zobacz szczegóły
10 zasad, których musi przestrzegać każdy fotograf na konferencji

Czym należy sie kierować aby fotorelacja z konferencji była sukcesem...

zobacz szczegóły
Pakiet konferencyjny, który uczestnicy na pewno zabiorą ze sobą po wydarzeniu

Konferencja biznesowa jest swojego rodzaju "sprawdzianem" organizatora. Jeszcze przed jej rozpoczęciem, czestnicy oceniają program, a cęsto także miejsce, w którym została zaplanowana. 

zobacz szczegóły
7 elementów, które włącza się do budżetu wydarzenia

W poniższym artykule dowiecie się jakie są najbardziej klasyczne wydatki, z którymi producenci eventów zwykle się liczą. 

zobacz szczegóły
Jak skutecznie odciążyć organizatora konferencji

Lista zadań organizatora, którą musi zrealizować od początku pracy nad projektem, aż do jego zamknięcia, wydaje się nie mieć końca i dlatego też w tym artykule chcemy przybliżyć metody na odciążenie oraz usprawnienie pracy tej osoby.

zobacz szczegóły
Rola organizatora na miejscu konferencji

Na organizację konferencji składa się wiele różnych elementów. Aby wszystkie zostały dokładnie opracowane, dobra konferencja wymaga stałej koordynacji na miejscu i to jest rola organizatora.

zobacz szczegóły
Światowe trendy w organizacji konferencji

Dobra organizacja konferencji to duże wyzwanie. Rosnąca popularność urządzania „zewnętrznych” spotkań biznesowych i wynikająca z tego konieczność stałego podnoszenia standardów ich realizacji uniemożliwia trzymanie się jednego, sprawdzonego szablonu.

zobacz szczegóły
Jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów w wyborze miejsca konferencji?

Wybór miejsca konferencji to jedna z najważniejszych kwestii, które powinny być brane pod uwagę przy organizacji wydarzeń biznesowych.

zobacz szczegóły
zamknij
Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco!

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj najświeższe informacje o naszym hotelu.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Osti-hotele Ostrowska, Ostachowska-Jarocka Spółka komandytowa, Plac Juliusza Kossaka 1, 31-106 , Kraków Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane