menu
-1 °C

Rezerwuj bezpośrednio i otrzymaj BON o wartości 50zł do wykorzystania w naszych restauracjach + RABAT 10% z Kodem Promocyjnym KOSSAK

przyjazd:
13
Gru 2018
wyjazd:
14
Gru 2018
Kod:
Sprawdź dostępność

Media społecznościowe w organizacji eventów- Instagram

Media społecznościowe w organizacji eventów- Instagram

Jak Instagram Stories może pomóc podczas eventu?

Kilka tygodni temu Instagram zaproponował swoim użytkownikom najnowszą usługę -Instagram Stories. Narzędzie zostało zaprojektowane na wzór podobnego rozwiązania w serwisie Snapchat.Pozwala na publikację zdjęćlub krótkich filmów, które znikają po 24 godzinach od ich opublikowania.

 

Stworzenie opowieści na Instagram Stories jest proste. W lewym górnym rogu strony znajduje się znak „+”. Po przyciśnięciu tej ikony można przygotować nową historię i udostępnić ją prywatnie(tylko dla śledzących konto) albo publicznie. Istnieje również opcja ustawienia historii tylko dla wybranych użytkowników.

 

Choć może się wydawać, że to narzędzie nastawione tylko na cele rozrywkowe, to otwiera ono nowe możliwości dla organizatorów konferencji.

 

1. Zapowiedź produktu

 

W przypadku wprowadzenia nowego produktu podczas eventu można użyć Instagram Stories do promocji. Wystarczy stworzyć galerię ze zdjęciami produktu zrobionymi pod różnym kątem. Śledzący konto po zobaczeniu takiej prezentacji będą wysnuwać coraz to nowsze hipotezy, a fakt, że historia może być obejrzana tylko raz, oznacza, że odbiorcy będą musieli opisywać wygląd produktu z pamięci, co przełoży się na dodatkowy aspekt zabawy i tajemniczości.

 

2. Film“behind-the-scenes”

 

Podczas konferencji często pojawiają się ciekawe momenty, których uczestnicy nie są w stanie zobaczyć. Pokazanie im „behind the scenes” wydarzenia pozwala na podniesienie zainteresowania z przyszłego uczestnictwa w evencie oraz sprawia, że czują się bardziej zaangażowani podczas konferencji.

 

Ten typ historii może zawierać zdjęcia miejsca podczas przygotowań, spotkania ze współorganizatorami, testowanie sprzętu i tym podobne.

 

3. Namawianie uczestników do korzystania z Instagram Stories

 

Do używania Instagram Stories powinno się namawiać przyszłych uczestników konferencji, a po rozpoczęciu eventu poprosić, aby kręcili filmiki i robili zdjęcia do swoich własnych historii.

W ten sposób goście pomagają w promocji wydarzenia, dzieląc się historiami ze śledzącymi ich osobami. Dzięki temu ci, którzy nie pojawili się na tej konferencji mogą być zainteresowani udziałem w kolejnym wydarzeniu.Poza uczestnikami do tworzenia własnych historii w Instagram Stories można zachęcać także osoby z obsługi, sponsorów i prelegentów.

 

4. Odpowiedzi na indywidualne zapytania

 

Obsługa klienta bardzo zmieniła się dzięki mediom społecznościowym. Obecnie od firm i organizatorów wydarzeń oczekuje się natychmiastowej odpowiedzi na zadane pytanie.

 

Stosując Instagram Stories można w krótkim filmie wspomnieć imię pytającego, pytanie i podać zwięzłą odpowiedź. Przy częstym publikowaniu odpowiedzi w ten sposób, uczestnicy częściej i chętniej oglądają historie z ciekawości czy ich imię nie pojawi się w materiale.

 

5. Budowanie tajemnicy wokół wydarzenia

 

Nie warto pokazywać wszystkiego na raz. Goście będą bardziej podekscytowani wydarzeniem, jeżeli informacje będą pojawiać się powoli, budując napięcie.

 

W przypadku sławnego prelegenta można posłużyć się Instagram Stories i poprosić uczestników o odgadnięcie kim on jest. Zdjęcia mogą przedstawiać wskazówki – przykładowo inicjały lub zamazane zdjęcie, które śledzący muszą zinterpretować.

 

zamknij
Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco!

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj najświeższe informacje o naszym hotelu.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij