Das Menü
-2 °C

Book directly with us and receive 50 PLN voucher for use in our restaurants +10% OFF with Promo Code KOSSAK

Ankunft:
16
Dez 2018
Abreise:
17
Dez 2018
Kod:
Prüfe die Zugänglichkeit

Pakiety sprzedażowe na konferecję

Pakiety sprzedażowe na konferecję

Jakie korzyści możemy osiągnąć poprzez dobrze skonstuowane pakiety sprzedażowe na konferencje.

Organizacja każdej konferencji, w związku z mnogością zadań, które trzeba zrealizować, aby event mógł się odbyć wiąże się także z koniecznością poniesienia określonych nakładów finansowych. O tym, jak zaplanować budżet na wydarzenie biznesowe pisaliśmy w Bazie Wiedzy już wcześniej. Sprzedaż pakietów dla uczestników – pełniących rolę biletów wstępu na konferencję – może pokryć część lub nawet całość wydatków.

Opłata za wejście na konferencję jest nie tylko sposobem odzyskania części kapitału włożonego w produkcję. To także korzystny zabieg z punktu widzenia wizerunku eventu – płatne wydarzenia sprawiają wrażenie bardziej prestiżowych, wartościowych spotkań. Potencjalni goście są w stanie zapłacić za uczestnictwo w konferencjach nie tylko po to, aby wziąć udział w ciekawych panelach. Chcą także spotkać na miejscu innych, wyraźnie skupionych na podobnym celu przedstawicieli swojej branży. Sprzedaż biletów wiąże się także z dodatkową korzyścią dla organizatora – dzięki niej wie jakiej frekwencji się spodziewać – opłata za uczestnictwo z bardzo dużą dokładnością pozwala oszacować, ile osób na pewno pojawi się na miejscu wydarzenia.

Oczywiście, z reguły pokrycie całości kosztów produkcji konferencji ze sprzedaży wejściówek nie jest możliwe. Cena gwarantowanego pakietu dla uczestnika musi być odpowiednio wyważona i dopasowana do ekwiwalentu, który w ramach opłaty goście otrzymają od organizatora. Dobrym pomysłem, którego wdrożenie sprawdza się szczególnie przy dużych eventach, bywa stworzenie kilku poziomów pakietów, z których każdy gwarantuje udział w panelach i prelekcjach, a oprócz tego może wnosić odpowiednie dodatki.

1. Pakiet podstawowy. Najtańszy z proponowanych pakietów dla gości konferencji, gwarantuje wyłącznie możliwość udziału w zaplanowanych prelekcjach i otwartych panelach dyskusyjnych.

2. Pakiet rozszerzony. Opłacona wejściówka na konferencję pozwala nie tylko uczestniczyć w wykładach i panelach dyskusyjnych konferencji, ale także daje możliwość korzystania z bufetów cateringowych.

3. Pakiet VIP. Najdroższy z dostępnych pakietów oprócz samego uczestnictwa w konferencji, zapewnionych posiłków i noclegu, gwarantuje transport gościa (np. z lotniska, dworca) na miejsce konferencji oraz daje dodatkowy bonus – np. zaproszenie na oficjalną kolację z najważniejszymi prelegentami wydarzenia.

Czasami warto w rozszerzonych pakietach uwzględnić także dodatkowe świadczenie od sponsora, przedstawiające wysoką wartość, w normalnym trybie skierowane do zamożnych klientów oraz dużych firm. To może być licencja na korzystanie z produktu lub usługi, dostęp do zamkniętej platformy bazy wiedzy, czy np. roczna prenumerata tytułu prasy specjalistycznej.

Każde wydarzenie biznesowe jest inne – w związku z tym gwarancje pakietowe mogą się od siebie różnić. Warto jednak zapewnić swoim gościom możliwość wyboru  – dla niektórych dużo cenniejszy od możliwości uczestniczenia w wykładach ekspertów będzie networking w przerwach pomiędzy panelami, bądź możliwość poznania kluczowej osoby. Zróżnicowanie ceny i opisanie szczegółów poszczególnych pakietów sprawi jednak, że wszyscy goście będą mieć poczucie, że dobrze inwestują swoje pieniądze.  

schliessen
Newsletter

Seien Sie immer auf dem Laufenden!

Melden Sie sich bei dem Newsletter an und erhalten Sie die neuesten Nachrichten aus unserem Hotel.

Diese Website verwendet Cookies.

Durch den Besuch akzeptieren Sie unsere Cookie-Politik, nach Ihren Browser-Einstellungen. Mehr in der Datenschutzerklärung.

OK, schließen