menu
-2 °C

Book directly with us and receive 50 PLN voucher for use in our restaurants +10% OFF with Promo Code KOSSAK

arrival:
16
Dec 2018
departure:
17
Dec 2018
Kod:
Check availability

Siła rekomendacji

Siła rekomendacji

Odpowiedzmy sobie na pytanie czy firmom są potrzebne internetowe opinie ??  Pewnie nie zdajemy sobie sprawy, ile razy zapytaliśmy znajomego o opinię na temat produktu czy usługi. Równie  trudno będzie nam sobie przypomnieć, ile razy nam zdarzyło się pochwalić swój ulubiony hotel, sklep czy restauracje.  Agencje badawcze stale to monitorują i na podstawie ich badań 55% Polaków dokonuje zakupów  /rezerwacji przez internet. Co oznacza jedno - nie idą w dane miejsce , nie sprawdzają go tylko sugerują się opiniami innych Internautów .

 

Po pierwsze, im więcej pozytywnych opinii o firmie, hotelu , restauracji tym większa szansa, że w przyszłości kolejny klient/gość  zdecyduje się na skorzystanie z ich  oferty.  Firmy , które są w stanie pochwalić się licznymi referencjami, pozytywnymi komentarzami są odbierane jako godne zaufania , profesjonalnie podchodzące do tego co robią.

Przeprowadzając ankiety wśród Gości hotelowych w których pytano co zaważyło o wyborze właśnie tego hotelu a nie innego, zaraz po lokalizacji odpowiedź brzmiała polecenie przez znajomych, opinie na Tripadvisorze.

Zbieranie opinii pozwala na uwiarygodnienie firmy w oczach klientów/Gości  pomaga w pokazaniu swojej pozycji na rynku.  Najbardziej popularny serwis wśród podróżujących Tripadvisor kształtuje pozycje hotelu w danym mieście na podstawie ilości napisanych przez Gości opinii.

Opinie pojawiające się w sieci to po pierwsze duża wartość PR-owa dla firmy ale również doskonałe źródło wiedzy nie tylko dla przyszłych potencjalnych klientów/gości ale również dla nas samych , dowiadujemy się dzięki temu jak jesteśmy postrzegani przez innych . Co robimy dobrze a co powinniśmy poprawić .  Powinny być źródłem motywacji do dalszego rozwoju i poprawy jakości naszych usług .

Opinie i recenzje kreują nie tylko wizerunek firmy i wpływają na sprzedaż, ale też pozwalają właścicielom/managerom  na lepsze zrozumienie potrzeb klientów. Także odpowiedź na postawione na początku artykułu  pytanie czy opinie internetowe są potrzebne jest tylko jedna : TAK są potrzebne i w dzisiejszych czasach to  już wymóg .

close
Newsletter

Stay up to date!

Sign up for our newsletter and get the latest news about our hotel.

This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close