Po pierwsze, im więcej pozytywnych opinii o firmie, hotelu , restauracji tym większa szansa, że w przyszłości kolejny klient/gość zdecyduje się na skorzystanie z ich oferty. Firmy , które są w stanie pochwalić się licznymi referencjami, pozytywnymi komentarzami są odbierane jako godne zaufania , profesjonalnie podchodzące do tego co robią.
Przeprowadzając ankiety wśród Gości hotelowych w których pytano co zaważyło o wyborze właśnie tego hotelu a nie innego, zaraz po lokalizacji odpowiedź brzmiała polecenie przez znajomych, opinie na Tripadvisorze.
Zbieranie opinii pozwala na uwiarygodnienie firmy w oczach klientów/Gości pomaga w pokazaniu swojej pozycji na rynku. Najbardziej popularny serwis wśród podróżujących Tripadvisor kształtuje pozycje hotelu w danym mieście na podstawie ilości napisanych przez Gości opinii.
Opinie pojawiające się w sieci to po pierwsze duża wartość PR-owa dla firmy ale również doskonałe źródło wiedzy nie tylko dla przyszłych potencjalnych klientów/gości ale również dla nas samych , dowiadujemy się dzięki temu jak jesteśmy postrzegani przez innych . Co robimy dobrze a co powinniśmy poprawić . Powinny być źródłem motywacji do dalszego rozwoju i poprawy jakości naszych usług .
Opinie i recenzje kreują nie tylko wizerunek firmy i wpływają na sprzedaż, ale też pozwalają właścicielom/managerom na lepsze zrozumienie potrzeb klientów. Także odpowiedź na postawione na początku artykułu pytanie czy opinie internetowe są potrzebne jest tylko jedna : TAK są potrzebne i w dzisiejszych czasach to już wymóg .
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Osti-hotele Ostrowska, Ostachowska-Jarocka Spółka komandytowa, Plac Juliusza Kossaka 1, 31-106 , Kraków Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .