Tor gokartowy czy boisko do paintballa? Wystawna restauracja czy łąka przy lesie? Gdzie zorganizować imprezę integracyjną? Każde z tych miejsc z pewnością ma w sobie "to coś", ale czy mają wszystko? Organizując imprezy integracyjne warto postawić na kompleksowość zarówno usług, jak i możliwości. Tak, aby niewiele rzeczy mogło nas zaskoczyć.
W dzisiejszym wpisie chcemy pokazać, gdzie organizacja imprezy integracyjnej ma największy sens. A także - jakie miejsce zapewni maksimum możliwości przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego poziomu każdego aspektu, tak, aby Twoi pracownicy jeszcze długo ją wspominali.
Organizujesz imprezę integracyjną? Świetny pomysł! Na pewno zależy Ci, aby mieć w swoich szeregach zgrany zespół, a integracja firmowa to najlepszy sposób na team building. To co wyjątkowe w imprezie integracyjnej to to, że jej główny cel (czyli integracja) jest tak naprawdę drogą do... sukcesu Twojej firmy!
Dlaczego?
Dobrze funkcjonujący i umiejący współpracować zespół inspiruje i wpływa na pracę innych zespołów oraz wszystkich "trybików" firmy. A co za tym idzie - cała firma działa jak dobrze naoliwiona maszyna.
Pracodawca zachęcający do zabawy i organizujący spotkanie firmowe na neutralnym gruncie również zyskuje w oczach pracowników. Zdobywa ich lojalność, oddanie pracy i zaangażowanie w firmowe sprawy.
Organizując imprezę integracyjną musisz wziąć pod uwagę wiele czynników. Jednak najważniejszymi są:
termin - musi być dopasowany do firmowego kalendarza oraz odpowiednio wcześnie zapowiedziany. Tak, aby nie kolidował z prywatnymi planami pracowników
lokalizacja - musisz przemyśleć czy dojazd na miejsce jest indywidualny czy może organizowany przez firmę. Do ustalenia pozostaje także ilość miejsc, ewentualne noclegi czy możliwości cateringowe
atrakcje - przy organizacji musisz przemyśleć jakie atrakcje warto by było wprowadzić podczas wydarzenia. Czy będą to warsztaty kulinarne, spływ kajakowy, gry terenowe na świeżym powietrzu, a może imprezy tematyczne?
budżet - to również istotna kwestia. Gdy już ustalisz wszystkie powyższe punkty dodaj do nich 10% na nieoczekiwane wydatki.
O ile termin jest wewnętrzną kwestią i w miarę sprawnie możesz go ustalić, o tyle wybór lokalizacji potrafi zająć trochę czasu. Przy researchu znajdziesz mnóstwo sal, restauracji czy miejsc eventowych, jednak najkorzystniej jest zwrócić uwagę na jedno - hotele konferencyjne, gdyż posiadają naprawdę duże przestrzenie.
To, co w organizacji imprez integracyjnych poza miejscem pracy cenimy najbardziej to kompleksowość usług. Każdy temat, który dzięki takiemu podejściu jesteś w stanie zdjąć ze swoich barków jest na wagę złota. A organizacja imprez firmowych w hotelu właśnie to gwarantuje.
Jak? Już opowiadamy!
Planując imprezę firmową warto rozważyć możliwość noclegu w miejscu wydarzenia. Oczywiście temat ten dobrze jest dostosować do preferencji uczestników, jednak wiele imprez firmowych rozkręca się na dobre dopiero po kilku godzinach, i najlepsza zabawa zaczyna się późnym wieczorem.
Organizując imprezę firmową w hotelu temat noclegu mamy załatwiony - każdy uczestnik może zakończyć zabawę w odpowiadającym mu momencie, bez konieczności organizacji powrotu do domu tego samego dnia czy nawet nocy. Dużym powodzeniem cieszą się imprezy integracyjne poza miastem i wtedy opcja noclegu staje się koniecznością.
Wśród kluczowych czynników dobrej zabawy na imprezie firmowej jest jedzenie. Spędzając cały dzień na zabawie uczestnicy imprezy z pewnością chętnie skorzystają z oferowanej kolacji.
Hotelowe restauracje to najczęściej miejsca, w których jedzenie przygotowywane jest na bieżąco, specjalnie dla gości. Warto wcześniej sprawdzić jakie menu oferuje kuchnia i dowiedzieć się czy usługa zawiera obsługę kelnerską, napoje i inne ważne dla Twojego zespołu elementy.
PROTIP: Restauracja hotelowa to również idealna opcja na śniadanie po imprezie. Można je potraktować jako kolejne wydarzenie, w czasie którego pracownicy wspominają minioną imprezę i integracja między nimi nie kończy się na jednym wieczorze.
Obsługa hotelowa to nie tylko room service czy pracownicy recepcji. To także doświadczeni organizatorzy eventów, którzy będą pamiętać za Ciebie o niezbędnych kwestiach.
Organizując integrację pracowników w innym miejscu musisz poświęcić sporo czasu na dopinanie różnorakich elementów wydarzenia lub zatrudnić osobę, która zrobi to za Ciebie. Wybierając hotel masz pewność, że Twój event będzie odpowiednio zaopiekowany i dopięty na ostatni guzik.
Może się okazać, że czas spędzony w hotelu będzie pierwszą częścią imprezy, a na drugą uczestnicy postanowią "wyruszyć w miasto". Dobrym pomysłem jest skonsultowanie takiej opcji z pracownikami jeszcze w trakcie organizacji i jeśli wspólnie zdecydujecie się na dobrą zabawę poza murami hotelu - wcześniejsza rezerwacja loży czy stolików w wybranym miejscu.
Zaletą hotelu znajdującego się w dużym mieście jest łatwy dostęp do atrakcji w postaci barów, dyskotek, teatrów i innych miejsc rozrywkowych czy kulturalnych.
Kolejnym krokiem może być też rezerwacja wydarzeń, które odbywają się w mieście (jak np. spektakle czy koncerty). Często hotele pośredniczą w tym procesie. Pozwól jednak, by uczestnicy integracji mieli możliwość wspólnego działania (i wyboru formy zabawy) również na etapie planowania - są w końcu częścią ważnego projektu, a wspólne planowanie imprezy to świetna okazja do integracji.
Event tematyczny? Gry scenariuszowe? Warsztaty ceramiczne? Zorganizuj dla swoich pracowników niezapomniane wydarzenie bez konieczności zmiany lokalizacji. Hotele często dysponują przestrzeniami, w których można urządzić wiele atrakcji w duchu team buildingu i zdrowej rywalizacji.
Wybierając sprawdzone miejsca możesz liczyć na pomoc i sugestie hotelowej obsługi, dzięki czemu na Twojej imprezie integracyjnej nie zabraknie żadnego ważnego elementu. Możliwości są niemal nieograniczone!
Pokazaliśmy już, jak korzystny dla organizacji imprez integracyjnych jest wybór hotelu. Ważne jest jednak, aby wybrać hotel, który będzie w stanie zaoferować Ci dokładnie tyle ile potrzebujesz, a nawet wyprzedzi Twoje oczekiwania i potrzeby. Takim miejscem jest krakowski Hotel Kossak, który prócz komfortowych pokoi noclegowych dysponuje również w pełni wyposażonym centrum konferencyjnym oraz dwiema restauracjami. A to nie koniec!
Co zatem zyskujesz wybierając Hotel Kossak na miejsce organizacji swojej imprezy firmowej?
wygodne pokoje hotelowe o wysokim standardzie, z widokiem na Wawel,
dwie restauracje (restauracja Percheron oraz Cafe Oranżeria na dachu budynku), w których nie tylko zjesz przepyszną kolację, ale też zapewnisz sobie (i zespołowi!) niezapomniane przeżycia na imprezie,
śniadanie w cenie noclegu - zawsze świeże, pyszne, różnorodne i do syta,
pomocną i kompetentną obsługę - która pomoże Ci zorganizować imprezę integracyjną na najwyższym poziomie. Obsługa Hotelu Kossak kompleksowo zajmie się przygotowaniem imprezy, zorganizuje zabawy team buildingowe dla uczestników, zapełni czas wolny i sprawi, że integracja firmowa na długo zostanie w pamięci uczestników.
szeroki wybór pomieszczeń, w których może odbyć się event - w zależności od stylu imprezy może ona odbyć się w jednej z sal konferencyjnych (każda jest odpowiednio wyposażona) lub w jednej z naszych restauracji. Dodatkowo w Hotelu Kossak znajduje się lobby bar który jest czynny całą dobę i na pewno będzie świetnym uzupełnieniem dobrej zabawy dla najbardziej wytrwałych uczestników,
możliwość organizacji zabawy poza hotelem- obsługa hotelowa może zaproponować, a następnie zarezerwować dla Was fakultatywny event, taki jak np. bardzo popularne spływy kajakowe czy warsztaty kulinarne,
szybkie i proste formalności,
wspaniałą lokalizację, która sprzyja zwiedzaniu miasta
Podsumowując - jeśli organizacja imprezy integracyjnej Cię przytłacza, a zależy Ci na tym, aby była dopięta na ostatni guzik - wybierz Hotel Kossak. Zapewnimy Tobie i Twoim pracownikom wspaniałą zabawę, która pomoże w integracji i sprawi, że uczestnicy będą ją pamiętać jeszcze długo. 😊
In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory. Detailed information about the purpose of their use, including processing of user activity data and advertising personalization, as well as the possibility to change cookie settings, can be found in the Privacy Policy. By clicking ACCEPT ALL, you consent to the use of technologies such as cookies and to the processing by Osti-hotele Ostrowska, Ostachowska-Jarocka Spółka komandytowa, Plac Juliusza Kossaka 1, 31-106 , Kraków, of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie identifiers, for analytical and marketing purposes (including automated ad targeting, measuring their effectiveness, and processing user data for analytical purposes). You can change cookie settings and detailed consent preferences in .