Koniec i początek roku sprzyja organizacji konferencji, warsztatów czy spotkań biznesowych. To czas podsumowań i szkoleń - wchodzenia w nowe.
W Hotelu Kossak pod koniec 2023 mieliśmy okazję zorganizować warsztaty biznesowe dla grupy inżynierów. Szkolenie zostało połączone z przerwą kawową i lunchem.
Znalezienie idealnego miejsca, które spełniałoby wszystkie wymagania zarówno logistyczne, jak i techniczne, było kluczowe dla sukcesu tego przedsięwzięcia. Sprawdź, jak poradziliśmy sobie z tym wyzwaniem.
Charakter wydarzenia: warsztaty dla inżynierów
Firma: producent urządzeń telekomunikacyjnych
Ilość osób: 25-28
Głównym wyzwaniem było zorganizowanie warsztatów na wysokim poziomie, które obejmowałyby nie tylko przestrzeń konferencyjną z projektorem, ale również ciągłą przerwę kawową trwającą 3,5-4 godziny i uroczysty lunch.
W grę wchodziły także dodatkowe usługi, takie jak parking dla gości, pomoc w układaniu sali i przenoszeniu sprzętu.
wynajem centrum konferencyjnego
przerwa kawowa na 3,5-4h
finger food
uroczysty lunch
parking
odpowiedni układ sali
materiały reklamowe (rollup, specjalnie wydane menu)
pomoc obsługi: pakowanie prezentów, montaż telewizora, rozłożenie gadżetów dla każdego z uczestników, przygotowanie recepcji bezpośrednio przed salą, wydruk dokumentów, kierowanie gości na parking
stała koordynacja wydarzenia
oficjalne przywitanie organizatora i uczestników.
Oczywiście - podjęliśmy się kompleksowej organizacji wydarzenia. Aby wszystko poszło jak należy, nasz zakres usług musiał obejmować:
Przygotowanie przestrzeni: sala konferencyjna została wyposażona w niezbędny sprzęt, w tym projektory i systemy audio, przy jednoczesnym zapewnieniu komfortu i funkcjonalności przestrzeni.
Serwis gastronomiczny: zapewniliśmy pełne i nieprzerwane wsparcie w formie przerw kawowych oraz specjalnie przygotowanego menu na lunch. Restauracja Cafe Oranżeria, położona na VII piętrze, zaoferowała uczestnikom warsztatów klimatyczny widok, co było istotnym elementem podnoszącym jakość spotkania.
Co więcej - każdy z uczestników, przed spożyciem lunchu, mógł degustować propozycje z menu. Natomiast w trakcie samego wydarzenia oprócz kawy czy herbaty pojawiły się też finger foody, który dodały koloru całości wydarzenia.
Logistyka i wsparcie techniczne: ponieważ nasz hotel nie posiada parkingu, zadbaliśmy o rezerwację okolicznych miejsc parkingowych. Nasz personel zatroszczył się o odpowiednią nawigację w tym kierunku - każdy z uczestników wiedział jak się poruszać na trasie hotel - parking.
Kolejno - odpowiednio (bo oficjalnie) przywitaliśmy gości. W końcu gościmy tak, jakbyśmy sami chcieli być ugoszczeni. Od samego wejścia każdy wiedział gdzie się udać, a przed samą salą konferencyjną ustawiliśmy specjalną recepcję, dzięki czemu każdy z uczestników mógł liczyć na natychmiastową pomoc (sala konferencyjna znajduje się na VI piętrze, a stała rejestracja na parterze, stąd też było to dużym ułatwieniem). Zajęliśmy się również kwestią prezentów i gadżetów dla uczestników - wszystko zostało zapakowane i ustawione według wytycznych organizatora.
Z kolei dział techniczny zapewnił pełne wsparcie na każdym etapie przygotowań - czy to w temacie organizacji sali czy technicznym przygotowaniu do warsztatów (podpięcia itp.). Pomogliśmy w montażu telewizora czy w wydrukowaniu dokumentów w czasie trwania wydarzenia.
Personalizacja i elastyczność: przez cały czas przygotowań, wykazaliśmy się dużą elastycznością w planowaniu wydarzenia. Za każdym razem staraliśmy się dostosować do potrzeb organizatora - od ustalenia godzin konferencji, przez układ i wyposażenie sali, po ostateczne potwierdzenie liczby uczestników.
Wzorowa współpraca - naszym bezpośrednim zlecającym była agencja eventowa, która była odpowiedzialna za znalezienie odpowiedniego miejsca dla klienta. Wspólnie zadbaliśmy o minimum formalności, a także o takie kwestie jak materiały reklamowe (rollup, opracowane graficznie menu). Dopilnowaliśmy o terminową dostawę przesyłki kurierskiej, a przez cały czas trwania współpracy z agencją - o dobre zgranie. Powodzenie tego wydarzenia rzutowało na nasz wspólny sukces.
Przez cały czas przygotowań dbaliśmy przede wszystkim o poczucie bezpieczeństwa naszego klienta. Dzięki profesjonalnej organizacji mogliśmy zapewnić szereg korzyści:
Pewność i spokój: wszystkie formalności zostały załatwione sprawnie, od podpisania umowy z firmą eventową, przez wpłatę zaliczki, po kompleksową obsługę dnia wydarzenia.
Wsparcie na każdym kroku: stała koordynacja wydarzenia, przygotowanie specjalnego menu i zapewnienie komfortu gościom, to tylko niektóre z elementów, które podkreślają kompleksowe podejście naszego hotelu do organizacji wydarzeń.
Elastyczność i dostosowanie do potrzeb: możliwość bieżącej modyfikacji rezerwacji, stały kontakt mailowy oraz rozliczenie pod pakiet konferencyjny VAT 23% pokazują, że nasz obiekt - Hotel Kossak jest elastyczny i otwarty na potrzeby klienta.
In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory. Detailed information about the purpose of their use, including processing of user activity data and advertising personalization, as well as the possibility to change cookie settings, can be found in the Privacy Policy. By clicking ACCEPT ALL, you consent to the use of technologies such as cookies and to the processing by Osti-hotele Ostrowska, Ostachowska-Jarocka Spółka komandytowa, Plac Juliusza Kossaka 1, 31-106 , Kraków, of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie identifiers, for analytical and marketing purposes (including automated ad targeting, measuring their effectiveness, and processing user data for analytical purposes). You can change cookie settings and detailed consent preferences in .