menu
16 °C

Rezerwuj bezpośrednio i otrzymaj BON o wartości 50zł do wykorzystania w naszych restauracjach + RABAT 10% z Kodem Promocyjnym KOSSAK

przyjazd:
25
Wrz 2023
wyjazd:
26
Wrz 2023
Sprawdź dostępność

Jak zorganizować konferencję hybrydową? Case study na przykładzie firmy z branży technologicznej

Zawsze najświeższe informacje

Jak zorganizować konferencję hybrydową? Case study na przykładzie firmy z branży technologicznej
Data publikacji: 04-04-2023

Czasy pandemii i coraz częstsze wybieranie miejsca pracy poza obszarem zamieszkania powoduje, że zarówno praca online, jak i wydarzenia online nikogo już nie dziwią. Firmy wdrażają pracowników w trybie zdalnym,  a także w tym samym trybie przeprowadzają firmowe wydarzenia. 

Jest jeszcze jednak drugi model, który wykształcił się również na tle minionych wydarzeń. To tryb hybrydowy. Łączy on świat online z offlinem i właśnie w tym trybie mieliśmy okazję przeprowadzić konferencję firmową dla naszego Klienta.

 

Charakter wydarzenia: Konferencja hybrydowa dla menedżerów w połączeniu z uroczystą kolacją

Branża: technologiczna/IT 

Ilość osób: 70 

 

Wymagania: 

 

  • dobre Wi-fi (spotkanie o charakterze hybrydowym)

  • dobre wyposażenie techniczne (duży ekran, rzutnik, nagłośnienie + mikrofon) 

  • przerwa kawowa oraz lunch 

  • uroczysta kolacja w formie bufetu z napojami. 

 

Rozwiązanie:

 

SZYBKA WYCENA

Od momentu skontaktowania się z nami firma otrzymała pełne wsparcie. Po pierwsze - na zapytanie odpowiedzieliśmy szybką wiadomością z załączeniem pewnej oferty cenowej. Po drugie - w wiadomości znalazły się też zdjęcia (sala, foyer, Restauracja Cafe Oranżeria), a także propozycje gastronomiczne, co ułatwiało podjęcie decyzji. 

 

PRZEJRZYSTE FORMALNOŚCI

Po zdecydowaniu się na współpracę w pełni załatwiliśmy wszystkie formalności (podpisanie umowy, wpłata zaliczki). Następnie przeszliśmy do planowania kompleksowej obsługi całego wydarzenia, a więc zajęliśmy się m.in: 

 

  • ustaleniem godzin konferencji,

  • ustaleniem układu i wyposażenia sali, 

  • ustaleniem ostatecznej ilość uczestników, 

  • wyborem cateringu (menu i godzina podania), 

  • kwestią parkingu. 

W naszych ustaleniach zadbaliśmy o to, aby dwa dni wcześniej Organizator mógł sam przetestować system i sprawdzić sprzęt niezbędny podczas wydarzenia. W tym czasie zagwarantowaliśmy również wsparcie naszego działu technicznego. 

 

konferencje firmowe
 

KOMPLEKSOWE WSPARCIE PODCZAS WYDARZENIA

Z kolei w dniu wydarzenia zadbaliśmy o jak najlepsze zaopiekowanie się naszymi gośćmi - witaliśmy ich już od samego progu. Zajęliśmy się również odbieraniem i wnoszeniem sprzętu konferencyjnego Klienta. Natomiast nasz portier służył pomocą na każdym etapie konferencji - od podłączenia sprzętu, przez sprawdzenie nagłośnienia, aż po dołożenie wody czy notatników. 

 
konferencja hybrydowa

 

CATERING KONFERENCYJNY

Poza kwestiami technicznymi zostały jeszcze kwestie organizacyjne, a w zasadzie - gastronomiczne. I tutaj również poradziliśmy sobie wyśmienicie. Naszymi zadaniami było m.in. zadbanie o czystość i ułożenie sali, a także foyer na przerwę kawową. 

Co więcej, podczas przerw kawowych dbaliśmy nie tylko o porządek (sprzątanie naczyń), ale i o uzupełnienie brakujących przekąsek czy napoi. Z kolei w kolejnym etapie - przerwie lunchowej dokładaliśmy wszelkich starań, aby ciepły posiłek był dostarczony na czas. 

catering konferencyjny
 

ZWIEŃCZAJĄCA WYDARZENIE UROCZYSTA KOLACJA

Ostatnim elementem całego wydarzenia była uroczysta kolacja. I tutaj ku uciesze uczestników - odbyła się degustacja każdego z menu przed wydaniem. 

 

Na koniec warto wspomnieć, że podczas naszej współpracy byliśmy otwarci na wszelkie zmiany i skłonni do pomocy. A od pierwszych ustaleń zmieniło się trochę. 

Po pierwsze - w dniu wydarzenia pojawiła się prośba o wydrukowanie agendy spotkania.

Po drugie - zmieniła się godzina podania lunchu (15 minut później w stosunku do wcześniejszych ustaleń).

Po trzecie - nastąpiły zmiany w menu na kolację (pojawiło się dodatkowe zamówienie na alkohol). 

Jednak wszystkiemu daliśmy radę, a po całym wydarzeniu (jak zawsze) zapytaliśmy o pokonferencyjne wrażenia i zadowolenie z naszych usług. 

 

 

Planujesz podobne wydarzenie w swojej firmie? Skontaktuj się z nami ➡ https://hotelkossak.pl/kontakt

 
 
 
 
 
zamknij
Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco!

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj najświeższe informacje o naszym hotelu.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij