menu
-1 °C

Rezerwuj bezpośrednio i otrzymaj BON o wartości 50zł do wykorzystania w naszych restauracjach + RABAT 10% z Kodem Promocyjnym KOSSAK

przyjazd:
13
Gru 2018
wyjazd:
14
Gru 2018
Kod:
Sprawdź dostępność

Na co zwrócic uwagę przed wysłaniem newslettera

Na co zwrócic uwagę przed wysłaniem newslettera

Jak możemy wykorzystać potencjał newslettera i nie zepsuć wysyłki.

Dobry newsletter dostarcza oczekiwanych treści i buduje relację z twoimi odbiorcami.

Mimo ciągłej popularności newsletterów cały czas pamiętajmy o wartościowych informacjach jakie przekazujemy odbiorcom. Większość ludzi nie wyobraża sobie funkcjonowania bez poczty elektronicznej co jest świetną wiadomością dla nas jako firm wykorzystujących ten kanał do promocji i sprzedaży.

Jakbyś sięgnął pamięcią do ostatniej konferencji na której byłeś, to przyznasz nam rację że każdy uczestnik tego spotkania był posiadaczem co najmniej jednego adresu mailowego i każdy ten adres jest twoją potencjalną możliwością dotarcia do klienta.

Więc co możemy zrobić żeby nie zepsuć relacji, żeby wykorzystać potencjał newslettera?

 

WARTOŚCIOWA TREŚĆ

Jeśli nasi potencjalni klienci nadal widzą korzyści płynące z subskrypcji newslettera, dostarczajmy im przede wszystkim wartościowej treści, które są zgodne z oczekiwaniami i zainteresowaniami adresata.

 

TARGETOWANIE

Wszyscy o tym wiedzą ale coraz mniej firm korzysta z profesjonalnego targetowania. Kluczem do zadowolenia klientów jest odpowiednia integracja działań prowadzonych online oraz offline.

 

PROMOCJE I RABATY

Najchętniej subskrybujemy newslettery informacyjne oraz branżowe dostarczające nam konkretną dawkę wiedzy i informacji. Na następnym miejscu są newslettery z programów lojalnościowych oraz serwisów zakupowych ponieważ otrzymujemy atrakcyjne zniżki, bony i promocje. Każdy z nas lubi dokonywać zakupów po atrakcyjnych cenach.

 

 CZAS WYSYŁKI

Prowadząc regularną komunikację newsletterem, za pomocą narzędzi optymalizacyjnych jak i analiz możemy ustalić jaki dzień oraz jaka godzina jest najlepsza dla naszej bazy odbiorców.

Jeśli jednak brakuje nam takich informacji, badania wskazują godziny poranne, w okolicy godziny 9:00 przy częstotliwości 1-2 wiadomości tygodniowo.

 

Istotnym elementem o którym musimy pamiętać to przycisk wypisu z newslettera. Jest to jeden z najbardziej rażących błędów w konstruowaniu wiadomości, który co więcej najbardziej irytuje naszego odbiorcę. Następnie pamiętajmy aby każda wiadomość poprawnie wyświetlała się na urządzeniach mobilnych jak i komputerach. Korzystajmy z testów A/B, spam testów, testów wyświetlania w różnych wiadomościach pocztowych.

Marketing automation zdobywa swoich zwolenników dzięki olbrzymieniu potencjałowi i możliwościom jakie posiada. Warto się pochylić nad tego typu rozwiązaniem tak aby nasza komunikacja, promocje i reklama odnosiły wysokie wskaźniki konwersji.

zamknij
Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco!

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj najświeższe informacje o naszym hotelu.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij