menu
-1 °C

Rezerwuj bezpośrednio i otrzymaj BON o wartości 50zł do wykorzystania w naszych restauracjach + RABAT 10% z Kodem Promocyjnym KOSSAK

przyjazd:
13
Gru 2018
wyjazd:
14
Gru 2018
Kod:
Sprawdź dostępność

Siła rekomendacji

Siła rekomendacji

Odpowiedzmy sobie na pytanie czy firmom są potrzebne internetowe opinie ??  Pewnie nie zdajemy sobie sprawy, ile razy zapytaliśmy znajomego o opinię na temat produktu czy usługi. Równie  trudno będzie nam sobie przypomnieć, ile razy nam zdarzyło się pochwalić swój ulubiony hotel, sklep czy restauracje.  Agencje badawcze stale to monitorują i na podstawie ich badań 55% Polaków dokonuje zakupów  /rezerwacji przez internet. Co oznacza jedno - nie idą w dane miejsce , nie sprawdzają go tylko sugerują się opiniami innych Internautów .

 

Po pierwsze, im więcej pozytywnych opinii o firmie, hotelu , restauracji tym większa szansa, że w przyszłości kolejny klient/gość  zdecyduje się na skorzystanie z ich  oferty.  Firmy , które są w stanie pochwalić się licznymi referencjami, pozytywnymi komentarzami są odbierane jako godne zaufania , profesjonalnie podchodzące do tego co robią.

Przeprowadzając ankiety wśród Gości hotelowych w których pytano co zaważyło o wyborze właśnie tego hotelu a nie innego, zaraz po lokalizacji odpowiedź brzmiała polecenie przez znajomych, opinie na Tripadvisorze.

Zbieranie opinii pozwala na uwiarygodnienie firmy w oczach klientów/Gości  pomaga w pokazaniu swojej pozycji na rynku.  Najbardziej popularny serwis wśród podróżujących Tripadvisor kształtuje pozycje hotelu w danym mieście na podstawie ilości napisanych przez Gości opinii.

Opinie pojawiające się w sieci to po pierwsze duża wartość PR-owa dla firmy ale również doskonałe źródło wiedzy nie tylko dla przyszłych potencjalnych klientów/gości ale również dla nas samych , dowiadujemy się dzięki temu jak jesteśmy postrzegani przez innych . Co robimy dobrze a co powinniśmy poprawić .  Powinny być źródłem motywacji do dalszego rozwoju i poprawy jakości naszych usług .

Opinie i recenzje kreują nie tylko wizerunek firmy i wpływają na sprzedaż, ale też pozwalają właścicielom/managerom  na lepsze zrozumienie potrzeb klientów. Także odpowiedź na postawione na początku artykułu  pytanie czy opinie internetowe są potrzebne jest tylko jedna : TAK są potrzebne i w dzisiejszych czasach to  już wymóg .

zamknij
Newsletter

Bądź zawsze na bieżąco!

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj najświeższe informacje o naszym hotelu.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij